maandag 30 december 2013

De Beste Wensen



Als je dat wenst dan denk je toch aan goede voornemens. Wat wil je dit jaar aan gaan pakken, of eigenlijk vooral anders gaan doen. Zodat het wel slaagt......

Een project is een eigen moestuin, best een uitdaging als je een postzegeltuin bezit.
Het idee is om een kweektuin te creëren van een meter bij een meter op het balkon...
En daarnaast in bakken natuurlijk. Dit jaar was ik daar jammer genoeg erg laat mee begonnen waardoor ik in oktober een klein zielig tomaatje aan de plant had hangen. Deze plant was dan wel uit een zaadje ontstaan. Maar toch niet echt een geslaagd project.
De komende maand staat dan ook in het teken van het oriënteren naar wat ik wil zaaien en hoe en wanneer dan de beste methode is. ideeën zijn van harte welkom.

Een ander idee is om elke maand een kookboek centraal te stellen. Natuurlijk heb ik al een idee voor Januari maar dat is nog even een verrassing!!

Ik ben benieuwd hoe het jaar gaat verlopen en hoe deze blog zich ontwikkeld. Ik heb er veel zin in en hopelijk brengt het iedereen veel goeds, gezondheid en geluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je me een berichtje stuurt...