zondag 21 december 2014

activiteiten planning

Wat gaan jullie doen in de kerstvakantie....
 
Het zijn voor de meeste mensen twee weken rust van het drukke leven vol werken, studie en afspraken. Dan is het prettig om twee weekjes zelf je agenda te bepalen.


Het is dan leuk om te weten wat er allemaal te doen is.  Het is dan niet mij bedoeling om nu vervolgens een opsomming te geven van wat er te doen.
Maar denk er alvast over na want anders zijn die twee fijne weken voorbij en zit je al snel weer in de sleur van alle dag....


Ik had bedacht om zo wie zo een mooie kerststal te gaan bekijken. Het liefst een levende.
Met kleine kinderen is dit mooi en zeker hun reactie.
Daarnaast ga je mij niet zien op een kerstmarkt, ik houd niet van massaal langs de kraampjes slenteren.


In de bossen gaan we zeker een frisse neus halen en ook naar zee staat op het programma.
Schaatsen gaan we voor het eerst doen met de kinderen ben benieuwd of we het zonder kleerscheuren er vanaf brengen. 


En lekker kokkerellen natuurlijk!!


Hebben jullie nog leuke ideeën laat het me weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je me een berichtje stuurt...