maandag 15 december 2014

Een kerstig begin

Hallo allemaal,


Ik ben weer terug van weg geweest.
Vol zin om er weer tegenaan te gaan.


Ten eerste wil ik jullie nog vertellen dat ik ondertussen voor de tweede keer mama ben geworden van een heel knap ventje Seger. Ondertussen alweer negen weken oud. Hij groeit als kool en dat alleen op borstvoeding. Zo wonderlijk dat dat kan. Daar gaan jullie in de toekomst zeker meer over horen.


Zo na negen weken beginnen we onze draai weer te vinden. En toen begon het weer te kriebelen. Bloggen!!
Ik heb terug gelezen waar ik in mijn laatste blogs tegenaan liep en hoop met wat ordening en inspiratie hier in minder mate tegenaan te lopen. Tenslotte gebeurt dat af en toe toch wel denk ik.


Ook heb ik nagedacht waar Smaakpupil voor gaat staan. De passie voor koken is natuurlijk niet verdwenen, dat blijft. Maar smaak is een breed begrip en smaken op verschillende vlakken gaan een eigen plek krijgen binnen dit blog. Ik wil niet teveel verklappen maar leuk wordt het wel.


Ook een review geven over een kookboek blijft dat vond ik altijd al een leuk item, net als budgetteren en ordenen.


Ik hoop dat je gezellig mee blijft lezen en heb je vragen stel ze gerust, stuur me een berichtje en ik geef antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je me een berichtje stuurt...